Μια κορυφαία ποδίατρος αποκάλυψε ένα τρόπο τριών βημάτων για να βρίσκεις το ιδανικό ζευγάρι ψηλοτάκουνων παπουτσιών που δεν θα σου προκαλεί πόνο. Πού κρύβεται το μυστικό; Στο σχήμα των ποδιών σου.

Η ποδίατρος Emma Supple εξηγεί ότι κάποιες γυναίκες είναι φτιαγμένες για να περπατάνε πάνω σε 12ποντα ενώ άλλες υποφέρουν αμέσως μόλις φορέσουν λίγο τακούνι. Διαβάστε παρακάτω…

Για να ανακαλύψεις σε ποια κατηγορία ανήκεις, η Emma ισχυρίζεται ότι υπάρχουν τρία πράγματα που μπορείς να κάνεις για να υπολογίσεις το τέλειο ύψος τακουνιού για σένα σε λίγα μόλις λεπτά. Το μυστικό πάντως κρύβεται στο σχήμα των ποδιών σου.

«Αν ο αστράγαλος γέρνει προς τα κάτω όταν κρατάς το πόδι σου στην ευθεία και το πέλμα χαλαρό, αυτό σημαίνει ότι έχεις μεγάλη κινητικότητα και μπορείς να φορέσεις τακούνια με άνεση» σχολιάζει η Emma Supple.

Πώς μετράς το ιδανικό ύψος τακουνιού;
1. Βγάλε τα παπούτσια σου, κάτσε κάτω και κράτα το ένα σου πόδι ευθεία μπροστά με το πέλμα χαλαρό. Αν το πέλμα σου σχηματίζει ορθή γωνία με το πόδι σου χωρίς να κρέμεται, τότε έχεις περιορισμένη κινητικότητα και θα ήσουν πιο άνετα με ένα ζευγάρι ίσια παπούτσια. Ωστόσο, αν η κορυφή του πέλματός σου ακολουθεί τη γραμμή του ποδιού σου τότε είσαι «γεννημένη να φοράς τακούνια».

2. Για αυτό το βήμα θα χρειαστείς βοήθεια. Για να βρεις το ιδανικό ύψος τακουνιού για τα πόδια σου, βάλε κάποιον να τοποθετήσει μια μεζούρα στο πάτωμα, στο ύψος της φτέρνας σου και να την τραβήξει σε ευθεία γραμμή προς τα δάχτυλα. Έπειτα τοποθέτησε ένα μολύβι κάτω από το μετατάρσιο (μεταξύ δαχτύλων και καμάρας), έτσι ώστε να σχηματίζει ορθή γωνία με την ταινία.

3. Εκεί όπου τέμνονται η ταινία με το μολύβι είναι το ιδανικό ύψος τακουνιού που πρέπει να φοράς.


Πηγή:youweekly.gr