Ο ύπνος είναι μια βασική σωματική λειτουργία. Για κάποιους ανθρώπους είναι εύκολο να αποκοιμηθούν, ενώ ορισμένοι αγωνίζονται για λίγες ώρες ύπνου.

Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, γιατί ξυπνάτε στη μέση της νύχτας; Η αϋπνία είναι ένα περίπλοκο θέμα, με περίπου ένα εκατομμύριο πιθανές εξηγήσεις. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να διαταράσσεται ο ύπνος σας, από περιβαλλοντικούς παράγοντες ως και θέματα υγείας.


Μερικοί άνθρωποι ξυπνούν λόγω άγχους, που επηρεάζει τα όνειρα. Κάποιοι ίσως αντιμετωπίζουν ορμονικά θέματα που τους προκαλούν να είναι σε εγρήγορση. Επίσης και οι εξωτερικοί παράγοντες είναι σημαντικοί. Αν υπάρχει κάποιος που ροχαλίζει ή ένας θορυβώδης γείτονας, ο ύπνος μπορεί να διαταραχθεί. Παρόλα αυτά, το να ξυπνήσετε δεν πρέπει να σας στερεί τις 8 ώρες ύπνου. Παρακάτω θα μάθετε τι πρέπει να αποφύγετε αν θέλετε να κοιμηθείτε και πάλι.

1Μην σηκωθείτε

Αν καταλάβετε πως ξυπνάτε σιγά – σιγά, προσπαθήστε να παραμείνετε ακίνητοι. Όταν συνειδητοποιείτε πως ξυπνήσατε, ίσως νιώσετε την επιθυμία να καθίσετε στο κρεβάτι. Ωστόσο, θα είναι καλύτερα να παραμείνετε ξαπλωμένοι. Αυτό συμβαίνει γιατί η κίνηση αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς. Όσο κοιμάστε, η καρδιά χτυπάει πιο αργά, ενώ οι επιπλέον κινήσεις θα την κάνουν να αντλήσει αίμα πιο γρήγορα. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο, προκαλώντας εγρήγορση.

Προηγούμενο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ