Γιατί δεν απαντήσατε κύριε Πρόεδρε !

0
646

Γιατί δεν απαντήσατε κύριε Πρόεδρε !

Η επιστολή ενός πατέρα παιδιού ΑμεΑ προς τον κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας !

72 χρόνια μετά την επέτειο του Διστόμου: Καλώς ήλθατε στην εποχή του καμουφλαρισμένου Ναζισμού!

 

Αγαπητοί φίλοι & φίλες,

Τυχαίνει να είμαι γονιός παιδιού με αναπηρία (αγόρι στο φάσμα του αυτισμού). Τελειώνει η σχολική χρονιά και αναρωτιέμαι, τι πακέτο προβλημάτων και δυσκολιών θα βρει την οικογένειά μου από τη νέα Σχολική χρονιά… Ο γιος μου θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του ’17 για 6η συνεχή χρονιά τη φοίτηση σε ένα Ειδ Δημοτικό Σχολείο, που είναι τίγκα στις ελλείψεις και τα προβλήματα λειτουργίας. Έπρεπε ένα τέτοιο πλαίσιο βοήθειας παιδιών ΑμεΑ να λειτουργεί με μεγαλύτερη αξιοπρέπεια, σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και καμαρώνει για τον πολιτισμό της. Τα γεγονότα μας διαψεύδουν, όμως…

Προχθές, 11 Ιουνίου, γιορτάσαμε τη θλιβερή επέτειο της σφαγής του Διστόμου από τους Ναζί κατακτητές. Βλέπουμε, όμως, τη χώρα μας να οδηγεί συστηματικά και με  πρόγραμμα σε μια άτυπη “σφαγή” και «γκετοποίηση» την μεγάλη κατηγορία του ελληνικού πληθυσμού, που ονομάζεται “ΑμεΑ μαθητές”.

Όσοι έχουμε παιδιά ΑμεΑ, βλέπουμε μια βαθμιαία διάλυση και εξαθλίωση του Ειδικού Σχολείου και των υπολοίπων συνθηκών μόρφωσης των παιδιών με αναπηρία.

Έλλειψη επαρκούς σχολικής μεταφοράς, τραγική ανεπάρκεια στην έγκαιρη στελέχωση των Ειδ. σχολείων με ειδικούς δασκάλους ή επιστημονικό προσωπικό (λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, ψυχολόγων κλπ), άθλιες συνθήκες απασχόλησης του εκπ. προσωπικού (απασχόληση ευκαιριακή μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ και όχι με κανονική πρόσληψη!!!), όταν κάποια στιγμή προσλαμβάνεται με καθυστέρηση (έχουμε ειδ. δασκάλα γνωστή που δουλεύει 11 χρόνια αναπληρώτρια), ολιγόωρη λειτουργία του Σχολείου αντί αυτό να δρα ως Κέντρο Ημέρας (μόνον αυτό το πλαίσιο βοηθά τα ΑμεΑ, εξακριβωμένα).

Σε περιπτώσεις, δε, που ένας λειτουργικός ΑμεΑ μαθητής μπορεί να πάει σε κανονικό Σχολείο, το Ελληνικό Κράτος του στερεί την παράλληλη στήριξη, δηλαδή τον ειδικό εκπαιδευτικό συνοδό, ακυρώνοντας παντελώς τα οφέλη που μπορεί να του δώσει το σχολείο (γιατί παράλληλη στήριξη όχι όλες τις ώρες = ακύρωση του σχολείου τις ώρες εκείνες που είναι μόνος του ο μαθητής).

Μπορεί να μην κλείνονται (ακόμα…) οι ΑμεΑ μαθητές σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπως στην περίοδο του Ναζισμού γινόταν κατά κόρον στην Γερμανία, αλλά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα, μήπως δεν διαφέρει και τόσο από κάτι τέτοιο? Να δούμε ομοιότητες?

  • Τα ΑμεΑ δεν μπορούν να αντιδράσουν και να διεκδικήσουν το δίκιο τους, τόσο η ίδια, όσο και οι κατά πλειοψηφεία εξαθλιωμένοι προστάτες-γονείς. Το “δημοκρατικό καθεστώς” και κάποιοι δημοσιογραφίσκοι διαπλεκόμενοι συνεργάτες του, έχουν στερήσει στους γονείς κάθε βήμα δημόσιας έκφρασης σε ΜΜΕ. Μήπως αυτό μας θυμίζει λίγο Γκαίμπελς?

– Το Ελληνικό Κράτος μη αναλαμβάνοντας τη δρομολόγηση κονδυλίων προς αντιμετώπιση των θεμάτων αυτών, στην ουσία παραβιάζει την Ευρ Νομοθεσία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που θεσπίστηκαν για να ορίσουν το τέλος του Ναζισμού. Σεβασμός στα Ανθρώπινα Δικαιώματα σημαίνει  αδιαμφισβήτητες προτεραιότητες στη χρηματοδότηση των Δημοσίων Δράσεων.

Έπρεπε, δηλαδή, με την κοινή λογική, να τηρούνται προτεραιότητες στην κατανομή των δρομολογημένων κονδυλίων από τους όποιους προϋπολογισμούς ( Κεντρικούς ή Περιφερειακούς ). Οι εντολές για “οικονομία σε πόρους” κλπ δεν νοείται να αφορούν στις πρωτεύουσες κατά τα Ανθρ Δικ κοινωνικές παροχές (βλ και ειδικό ψήφισμα του ΟΗΕ για την Ελλάδα του Ιουνίου 2012). Αντίθετα, είμαστε συνεχώς μάρτυρες διοχέτευσης κονδυλίων προς 2ης ή ακόμα και 3ης προτεραιότητας δήθεν …“αναπτυξιακές ανάγκες”.

  • Επιπλέον, εκείνος/η ο/η πολιτικός που ενώ έχει λάβει πλήρη γνώση για τις ως άνω παραλήψεις του/της και παρ’ όλα αυτά αδρανεί, “χορηγώντας” απλόχερα κονδύλια σε 3ης και 4ης προτεραιότητας ανάγκες, όπως περιγράψαμε πριν, δεν είναι παρά εγκληματίας κατά της Ανθρωπότητας. Δεν παρεμβαίνει όμως κανένα Δικαστήριο Νυρεμβέργης (…και έχουμε στείλει ένα κάρο εξώδικα, από τον Περιφερειάρχη έως και στον Πρόεδρο της Ελλ Δημοκρατίας για να μάθει η ελληνική ηγεσία τι γίνεται…)

  • Η συστηματική και συνεχής διαιώνιση + επιδείνωση των προβλημάτων αυτών δείχνει άκρατο, προγραμματικό ρατσισμό, κενό πολιτισμού και σεβασμού στον άνθρωπο. Επιλέγεται από σπουδαγμένους περί τα νομικά και «δημοκράτες» πολιτικούς η περιθωριοποίηση των ΑμεΑ προς χάρη μιας δήθεν Ανάπτυξης. Μήπως αυτό μας θυμίζει την προσπάθεια του Ναζισμού για να δοθεί χώρος μόνον σε μια κοινωνία Αρίων προνομιούχων???

Η επίκληση της οικονομικής κρίσης (προκειμένου να μην λειτουργεί η υποστήριξη στα ΑμεΑ) είναι πρόφαση εν αμαρτίαις!!! Υπάρχουν στη διάθεσή μας ανακοινώσεις σκανδαλωδών δαπανών της Αυτοδιοίκησης & του Κεντρικού Κράτους, που θα μπορούσαν, αν εξοικονομηθούν, να στηρίζουν δομές ΑμεΑ. Η προπαγάνδα του κου Γκαίμπελς καλά κρατεί και πάλι…

  • Είναι τραγικό το να μην λειτουργεί μια Ανεξάρτητη Αρχή – ομπρέλα κοινής αναφοράς των παρεχόμενων υποστηρίξεων ειδικά στα ανήλικα ΑμεΑ ( Υπ Παιδείας + Υπ Υγείας ). Έτσι, δεν υπάρχει συνεργασία των εμπλεκόμενων θεραπευτών/εκπαιδευτικών προς αντιμετώπιση κάθε περίπτωσης ΑμεΑ μεμονωμένα, ώστε να οργανωθούν και να αξιοποιηθούν όλες οι υπαρκτές δυνατότητες παροχών. Οι οικονομίες κλίμακας μπορούν να είναι εξωφρενικές με ένα σχήμα σαν το παραπάνω… Μήπως κάποιοι Άρειοι στην Ευρώπη υποδεικνύουν, όπως υπαινίχθηκε πρόσφατα ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, την περιφρόνηση & την απαξίωση, όταν υπαγορεύονται τα νομοσχέδια που πρέπει να γίνουν νόμοι στο Ελλ Κράτος των μνημνονίων???

Όλα αυτά καλό θα ήταν να μας βάλουν σε σκέψεις… Και για όσους βλέπουν με “πονηρό” μάτι τα παραπάνω γραφόμενα, προτείνω να καλμάρουν:

Είναι διακομματική, πάγια και συστηματική η πολιτική κατά των ΑμεΑ, πολλά χρόνια τώρα… Σαν τα μνημόνια: ΟΛΟΙ ΤΑ ΨΗΦΙΣΑΝ…

Σε επόμενες ευκαιρίες μας, εδώ, στο φιλόξενο site της φίλης Νένας, θα δώσουμε “ονόματα & δ/νσεις”, όπως λέει η ατάκα της μόδας, στη βουλή της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Καλώς ήλθατε, λοιπόν…

 

Σαραντίδης Ευάγγελος

Γονέας πατέρα αγοριού με Αυτισμό

email: [email protected] + [email protected]

Facebook: Σαραντίδης Ευάγγελος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here