Αν κοιτάτε στον καθρέφτη και βλέπετε σημάδια γήρανσης στο πρόσωπό σας, ταλαιπωρημένα μαλλιά, κουρασμένο δέρμα και αδύναμα νύχια.

Τότε προτού κατηγορήσετε τις υποχρεώσεις που σας κουράζουν, σκεφτείτε ότι ο κύριος ένοχος είναι το κολλαγόνο.


Το κολλαγόνο είναι μια απαραίτητη πρωτεΐνη του οργανισμού, η οποία –δυστυχώς- μειώνεται αισθητά με το πέρασμα των χρόνων, ειδικά μετά τα 35, παίρνοντας μαζί της τη φρεσκάδα και νεανική μας όψη.

Τα πρώτα σημάδια από τη μείωση κολλαγόνου στον οργανισμό γίνονται αισθητά στο δέρμα, τις αρθρώσεις, τα μαλλιά, τα νύχια και τα οστά, ενώ είναι κυρίως φανερά στις γυναίκες.

1Ζωμός κόκαλου

Όταν τρώτε ζωμό από κόκαλο, τότε καταναλώνετε μαγειρεμένο κολλαγόνο. Ο ζωμός αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αναπληρώσετε το κολλαγόνο στο δέρμα σας και να κάνετε αυτές τις ενοχλητικές ρυτίδες στο πρόσωπό σας να απαλύνουν.

Το κολλαγόνο από το ζωμό είναι ισχυρό, στέλνει κατευθείαν κολλαγόνο στα κύτταρα και η ζελατίνη που προέρχεται από αυτό κάνει καλό και στο πεπτικό και αποτελεί τον ιδανικό τρόπο να εμποδίσετε τη φλεγμονή και τη φθορά του δέρματος.

Προηγούμενο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ