Έντονο φούσκωμα; Καταπολέμησε το με αυτά τα 4 υγιεινά φαγητά

Τα οποία τα έχεις σίγουρα στην κουζίνα σου

Γράφει η ΝΑΝΣΥ ΜΗΤΣΟΣΤΕΡΓΙΟΥ 

Το να είσαι φουσκωμένη είναι ένα από αυτά τα πράγματα που μας συμβαίνουν και δεν θέλουμε καθόλου να συζητάμε γι’ αυτά, ελπίζοντας πως αν δεν αναφέρουμε κάτι δεν θα το παρατηρήσει κανείς και θα φύγει από μόνο του. Και δυστυχώς αυτό συμβαίνει πολλές φορές μέσα στο μήνα, με αποτέλεσμα να μας κάνει ευερέθιστες με το πααραμικρό και να νιώθουμε απίστευτα άβολα με την εξωτερική μας εμφάνιση.

Όπως γνωρίζεις υπάρχουν πολλά φαγητά από αυτά που συνήθως τρως που σου προκαλούν αέρια και συνεπώς φούσκωμα (ανθρακούχα ροφήματα, τεχνητά γλυκαντικά, τηγανιτά κ.ο.κ). Ακόμα και αν ακολουθείς μία υγιεινή διατροφή είναι πολύ συνηθισμένο να αισθάνεσαι πρησμένη και η κοιλιά σου να είναι φουσκωμένη κάποιες φορές.

Και επειδή ξέρουμε πόσο ενοχλητικό είναι το φούσκωμα και πόσο επηρεάζει τη διάθεση σου, παρακάτω θα διαβάσεις ποια είναι αυτά τα 4 φαγητά με τα οποία μπορείς έστω και λίγο να μειώσεις το πρήξιμο.
#1. Γιαούρτι
: Πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι τα προβιοτικά-ή τα καλά βακτήρια-στο γιαούρτι είναι καλά για το έντερο σου. Επειδή τα «καλά βακτήρια» διατηρούν την πεπτική σου διαδικασία αποτελεσματική, βοηθάει στην εξάλειψη του φουσκώματος. Απλά βεβαιώσου ότι το γιαούρτι που τρως είναι σκέτο και δεν περιέχει γλυκαντικές ουσίες οποιουδήποτε είδους.
#2. Ανανάς: 
Αυτό το τροπικό και εξωτικό φρούτο εκτός του ότι κάνει τέλειες τις καλοκαιρινές διακοπές σου, περιέχει βρομελίνη, ένα ένζυμο που πιστεύεται ότι βοηθά στην πέψη των πρωτεϊνών. Συμπληρώματα με βρομελίνη πιστεύεται ότι θεραπεύουν ασθένειες που σχετίζονται με φλεγμονή, γι ‘αυτό δεν προκαλεί έκπληξη ότι οι ιδιότητες του βοηθούν στο ξεφούσκωμα.
#3. Σπαράγγια
: Αυτό το λαχανικό περιέχει ορισμένες ενώσεις που πραγματικά δρουν σαν προβιοτικά. Επιπλέον, έχουν εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάτι που βοηθά το πεπτικό σου σύστημα να παραμείνει σε τροχιά.
#4. Μπανάνες
: Το κάλιο στις μπανάνες βοηθά να απαλλαγείς από την υπερβολική ποσότητα νερού διαχειρίζοντας τα επίπεδα αλατιού στο σώμα σου (το πολύ αλάτι οδηγεί σε φούσκωμα). Απλά θυμήσου, όταν τρως αυτό το φρούτο, βεβαιώσου πως είναι ώριμο. Οι ώριμες μπανάνες είναι γεμάτες με φυτικές ίνες και βοηθούν στην αποστράγγιση του νερού από τα κύτταρα σου.

Πηγή: www.queen.gr